Koo

Koo is het loket voor vragen over zorg en hulp, opvoeding, wonen, vervoer, opleiding, geldzaken of werk. Bij Koo werken Farent, MEE, GGD en de gemeente samen.

De medewerkers en vrijwilligers van Koo denken mee over oplossingen. Ze weten waar mensen, dichtbij huis, het beste mee geholpen zijn. Ze helpen je met advies, melden je aan voor hulp of verwijzen je naar de juiste organisatie.
Doelgroep:
Inwoners van 's-Hertogenbosch

Wij bieden hulp op het gebied van:

Koo is het loket voor vragen over zorg en hulp, opvoeding, wonen, vervoer, opleiding, geldzaken of werk. Koo heeft een telefonische advieslijn, negen wijkpleinen en een website vol informatie.

De Koo-consulenten aan de telefoon beantwoorden jouw vragen en geven advies. Als het nodig is melden ze je aan voor hulp of ondersteuning bij de gemeente. Of ze verwijzen je naar de juiste organisatie.

De medewerkers en vrijwilligers op de wijkpleinen geven informatie, advies en hulp. Ze helpen bijvoorbeeld bij het invullen van jouw belastingformulier, het afsluiten van een betalingsregeling of het aanvragen van kwijtschelding bij de gemeente.
Maar ook met andere vragen kun je op de wijkpleinen terecht.
Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.
Voor vragen en informatie
Contactpersoon:
Email:
Website: kijkopkoo.nl
Bezoekadres
Wijkpleinen, zie website kijkopkoo.nl/contact
's-Hertogenbosch

’s-Hertogenbosch tegen Armoede is de website van Stichting Netwerk tegen Armoede. In dit netwerk komen alle Bossche organisaties samen die inwoners helpen bij het verlichten, voorkomen en bestrijden van armoede. Op deze website vind je ze allemaal, met een korte beschrijving en een link naar hun websites.

Stichting Netwerk tegen Armoede biedt dus zelf geen (rechtstreekse) hulp, maar helpt je bij het vinden van de juiste organisatie.