Koo

Koo is het loket voor vragen over zorg en hulp, opvoeding, wonen, vervoer, opleiding, geldzaken of werk. Bij Koo werken Farent, MEE, GGD en de gemeente samen.

De medewerkers en vrijwilligers van Koo denken mee over oplossingen. Ze weten waar mensen, dichtbij huis, het beste mee geholpen zijn. Ze helpen je met advies, melden je aan voor hulp of verwijzen je naar de juiste organisatie.
Doelgroep:
Inwoners van 's-Hertogenbosch

Wij bieden hulp op het gebied van:

  • Advies & informatie

    Koo is het loket voor vragen over zorg en hulp, opvoeding, wonen, vervoer, opleiding, geldzaken of werk. Koo heeft een telefonische advieslijn, negen wijkpleinen en een website vol informatie.

    De Koo-consulenten aan de telefoon beantwoorden jouw vragen en geven advies. Als het nodig is melden ze je aan voor hulp of ondersteuning bij de gemeente. Of ze verwijzen je naar de juiste organisatie.

    De medewerkers en vrijwilligers op de wijkpleinen geven informatie, advies en hulp. Ze helpen bijvoorbeeld bij het invullen van jouw belastingformulier, het afsluiten van een betalingsregeling of het aanvragen van kwijtschelding bij de gemeente.
    Maar ook met andere vragen kun je op de wijkpleinen terecht.
    Voor vragen en informatie
    Contactpersoon:
    Email:
    Bezoekadres
    Wijkpleinen, zie website kijkopkoo.nl/contact
    's-Hertogenbosch